Sunday, March 21, 2010

Beautiful Blogger Award




Here are the rules to accept the award :

1. Thank & link the person that gave you the award.
Asmaa...tima kasih yaaa...akak tak pernah dapat award...ni terperanjat lagi di..heheheh..====> ASMAA


2. Pass this award onto 15 bloggers you’ve recently discovered and think are fantastic

1. ROHA = Inspirasi dan Kreativiti
2. CHE AS = Jari Jemariku Menaip
3. SENORITA 2012 = Kembara sebuah Kehidupan, Tidak Abadi Namun Maknawi

Asmaa...bole ya 3 org jer..tak ramai kawan blogger lagi ni...


3. Contact said Blogs and let them know they’ve won the award

4. State 7 things about yourself.

1. selalu jadi "silent reader" kat blog org, saya minta maaf tau kawan² semua, saya selalu baca blog kalian tanpa kebenaran..
2. dulu² suka sgt baca cerpen @ novel on line, sekarang da tak bole..senang pening²
3. tak suka makan ikan, jadi saya tak makan sardin
4. suka sangat jaetan ngan kraf...asmaa sama la kita
5. kawan blogger saya yg pertama ialah roha a.k.a Aida - tq roha..sudi menyapa ku di WMC
6. saya suka warna hijau...tapi baju kerja saya tak ada pon yg kaler hijau...mmmmmm
7. saya bersyukur..Echa anak ke 3...menyusu badan sepenuhnya....Terima Kasih ALLAH, diberi kesempatan ini....moga berpanjangan


Kawan² (emmm mcm ramai) sudilah kiranya mengambil award itu....

4 comments:

senorita_2012 said...

Ok thanks.. KIV.. baru perasan.. tq..

Aku_tulip said...

ok...tak apa....

Shipudden said...

seromok mata saya memandang akaknya blog...nice la boot2 uh...tergoda...

Aku_tulip said...

shipudden...tima kasih..sudi singgah blog ni...anak da 3 ni..baru pandai buat kasut kecik tu....