Thursday, December 24, 2009

Sarung kusyen

Semenjak 2 menjak ni, aku kerap cuti..memula tak ada sape jaga anak² aku, ayah mak wo (kakak yg jaga anak aku tu, gelaran dia tu), sakit, dia jaga ayahnya, lepas tu aku sengaja cuti, kan along cuti sekolah, pas tu ada cuti umum plak, aku jaet sarung kusyen ni, ada jugak benda lain aku jaet, tak sempat amik gambar

Ari tu belikan along bahan baju melayu, "dia" kata nk belikan kain, suruh aku jaet sarung kusyen la tu...dah bertahun "dia" suruh aku jaetkan, aku tak konpiden la..tapi tgk sarung asal dia..mak aiiii, tak lalu aku nk tgk, dah klorox, gitu jugak, nk amik gambar sarung asal....lagi la aku tak sampai ati ..sebab kain dah "dibelikan", jaet la jugak. Tak bole amik gambar dekat² ni...bahaya..



sarung bunga² tu..bahagian dalamnya....cover dlm tu lagi dasyat keadaannya...itam putih bhgn luar..bole la..buat² sedapkan mata sendiri - saiz kusyen tu luar biasa..sebab tu tak ada jual sarung yg sesuai...

7 comments:

Aida Alias said...

zila.. maknanya ko ubat 2 cover la ni eh.. luar dn dlm tu.. cantik warna hitam putih..i likee

Aku_tulip said...

ha a, 2 cover...yg dalam jaet mati terus....cantik ek...pilihan laki ku

inahani said...

bagusla akk nie..RAJINNNN...kite minat ..tp MALAS..lg la bile da ade anak...makin krg xtvt jahit menjahit nie...

- wah sarung kusyen tu bole tempah la yer..sbb pattern yg kt umah tu pon pelik..xde jual...

Aku_tulip said...

hani...tu la pasal..sarung nya tak ada jual - laki akak beli kat rengit la..heheheh..sebab tu luar biasa...

hani, kena rajin semula tu...tunggu anak da besar sket..

inahani said...

haha, samela kite kak...kusi dr rengit...tu yg xde jual sarungnyer..kene tempah..hehe..

[n.a.i] hisyamuddin said...

hai salam kenal..

lawa la kerusi+sarung kusyen hitam putih ni. terberkenan pulak. design kaki kerusi lain sikit ek.

Aku_tulip said...

salam kenal dr akak....kaler tu suami akak pilih, bertaun da dia tanya, bole tak jaet ni...last² cuba juga

kerusi nie..suami akak beli zaman dia bujang² dulu - kat rengit, tpt brg terpakai