Monday, January 19, 2009

Bila nak siap ni

Lama dah sebenarnya aku mulakan projek nie...aku buat bila aku tak penat jer..nie bukan sulam yang bebetul sulam..nie basic jahitan jer sebenarnya...

nie la yg aku buat..simple jer kan


yg aku dah gunting..pastu jahit tepi dia..aku buatla bentuk² sket..sempat amik 2 jer...yg lain aku dah tampalkan kat kain lain

Sebenarnya aku nak buat kain lampin utk baby dlm perut nie...aku ada idea nie bila perut pon dah besar..bukan banyak jaet lampin nie...6 helai jer. Lampin yang lama ada lagi. Ni tambah sket² jer..semalam aku dapat siapkan 5 helai...tapi tak kemas la jaetan aku..dah lama aku tak pegang mesin jaet..tapi ok la..aku pakai snediri jer kan..






ada lagi sehelai blom tampal "sufi"....tgh on de way "sufi" nya



4 comments:

Aidaroha Alias said...

zila.. ko jahit atas lampin ke tu? rajin beno hehehe

Aku_tulip said...

ha'ah...aku tampal atas lampin tu..heheheh...aku tak sangka aku jadi rajin sket.

Muhamad Azmi Bin Ali said...

mak yot apesal ko tak jahit kat baju mengandung ko je..ha..ha..he..ahakssss

Aku_tulip said...

jimmi..nie utk anak.aku jaet kat baju ..nanti ko cakap ..aku pulak jadi kanak²..hehehe