Thursday, January 22, 2009

E.L

Semalam aku emergency leave (21/01/2009)..."dia" sakit..sian tau...tetiba jer sakit. Petang selasa tu..sakit perut.."dia" gi tandas..tapi sakit perut tu bawak ke pinggang plak. Aku cuak gak..ditekannya perut..mcm tak bole gerak. Blah kanan (aku takut apendik jer). Petang tu gak aku balik umah mak. Aku nak drive "dia" tak bagi, pertama kesian kat aku (aku dah sarat), kedua...aku dah lama tak drive. Last² "dia" drive sendiri, aku nak mintak tolong adik aku, "dia" tak bagi, katanya menyusahkan org plak.
Lepas maghrib adik ipar aku tolong antar gi klinik (aku tepon adik ipar aku..mintak tolong dia antar gi klinik)...doktor kata kena batu karang (sebab simptom² "dia" kena tu..simptom batu karang)...
Jadi semalam aku amik E.L...semalam "dia" mc..biasa la kan klu kat umah tu..buat la kerja² org pompuan...
Hari nie "dia" kerja...alhamdulillah dah ok...mintak² terus ok...

No comments: