Friday, January 27, 2012

Topi aka anak tudung

Dulu² aku ada beli buku ngan Zila Kasim ....buku tu untuk topi ni....aku beli taun 2009 la rasanya..tapi tak pernah cuba buat ikut paten tu...pernah buat untuk rujukan jer....

Petan ni..aku dah ubah sket masa buat.....aku letak tali...mak aku yg nk pakai ni....jadi ubah le sket..tak kan mak ku nk pakai topi kan..hehehehe..guna benang ice (turki)



ni buku jepun.....mcm biasa aku tak paham paten arahan kan...


benang ni campuran wool ngan arcylic....tapi
lembut sgt.....suka suka....mak aku pon suka,
cuci..kering...pakai semula...cuci ..kering dan
pakai semula....(mesti mak aku suka kan...sedap
kan ati sendiri ..)

4 comments:

sheena said...

its nice to read a useful article for beginner like me. Some of points from this article are very helpful for me as I haven’t considered them yet. I would like to say thank you for sharing this cool article. Bookmarked and sharing for friends.
Mazda 5 Series AC Compressor

Aku_tulip said...

TQ

Aida Alias said...

assalamualaikum..

serius aku ckp.. hr tu aku tgk diagram crochet ni tiba2 aku tk paham. jadi aku study balik tanda2 dlm diagram..

Aku_tulip said...

roha...nape...heheheh....yg ni mcm pening sket