Friday, January 27, 2012

Bekas jarum

Tajuk mcm bes kan...macam aku ada bekas jarum cap clover....tapi cap clover mahal...tak brape nak mampu utk memiliki.....ni clover gak..tapi "made in" parit raja jer....

aku jaet bekas ni minggu lepas..sebebelum ni..ada terpikir nk jaet..tapi mcm tak pandai...ada beberapa blog yg jaet pansil roll...aku tiru sket²...tak sempat cari tutorial....ni terus lakar kat kertas...terus jaet...ada idea sket..ok jalan jer....bole la utk guna sendiri....bole isi aku punya hook...jarum..dalam bekas isi gunting ..aku selitkan sekali benang...kemas sket..senang nk bawak kemana² (aku memang bawak kemana² benang ngan peralatan ni ) - crochet dimana² jua :)


tak besar mana pon...ukuran 15cm x 20cm....utk ikat guna grossgrain ribbon....


asalnya guna bekas ni....tapi susah....guna byk ruang....



2 comments:

Angah said...

woow ok la tu jahet mcmtu menjadi,..sempoi takyah nak lakar2..cayalah..saya pun selalu hentam cmtu jugak tapi selalu tk menjadi,kekerapan utk tidak menjadi itu lebih byk dari menjadi hehe

Aku_tulip said...

Angah....lucu baca komen angah...hehehehe....
TQ sudi singgah sini