Monday, April 18, 2011

Amigurumi - lobak @ carrot

Buat amigurumi lobak .....pada aku..tu jer paten paling senang (aku rujuk buku - beli kat Popular)..buku tu dlm bahasa Cina...guna diagram @ chart ...buku ..tak sempat nk amik gambar

Pertama kali buat warna pink...Ain (anak sedara ku) awal² dah mintak...(Ain siap tunggu sebelah aku...dia kata jgn bg org lain...padahal..Si Ainna ada tu...selamba dia kata..kakak Ainna...ni kakak Ain punya tau..Ainna tak terkata apa...cuma...Ya la...ya la....)


Carrot ni dah lama siap...Ainna dah letak kat
beg sekolah dia. - aku letak ring - buat keychain..
bukan besar pon..dalam 9 cm tinggi (dari bawah
tu..sampai daun lobak tu)..

4 comments:

Aida Alias said...

hihii comel!!... tk pernah lagi cuba buat amigurumi

Aku_tulip said...

amigurumi ni simple..semua guna single crochet (klu tak silap la..klu diagram..yg bentuk x)...tapi aku kena tgk buku gak...heheheheh

AMIIZAA@Mieja said...

canteknyaaaaaaaa:):)

Aku_tulip said...

kmieja...tima kasih...baru pandai buat....