Tuesday, February 23, 2010

Booties - Echa punya

Ni echa punya bootie...dah brape kali aku buat...kali ni baru berjaya..dapatkan saiz kaki dia lebih kurang 10 @ 11 cm...dah testing pakai...ok..Tapi dia mcm pelik bila kaki dia pakai bootie tu~~~~~tau la kan mama dia nie baru pandai buat, dan pertama kali pakai...tapi tak yah lah buat perangai ala² tak pernah pakai kasut...eiii echa tak paham lagi la...~~~~



bootie echa...masa dia pakai tak sempat nk amik gambar...(tapi teringin juga nk amik gambar kaki dia tu...)



ni pertama kali aku buat...tapi bukan saiz echa..echa tak nak pakai topi..apa yg ada kat kepala, klu bole semuanya dia nk buang.

8 comments:

Aida Alias said...

echa pelik sbb cantik kot hheheh oo kaki dia dlm 4 inci je la kan..

Aku_tulip said...

ha a...lebih kurang tu...

qaseh um masyitah said...

Salam,wah tahniah...cantiklah bootie ni.saya buat asyik tak jadi je..:(

Aku_tulip said...

Qaseh...ni pon cuba byk kali...yg tak jadi tak amik gambar lagi..

haticantik said...

mana belajar ni mak yot..tengok buku erhh

Aku_tulip said...

yg ni tak tgk buku pon...buku lari tajuk la ma..aku agak² ni

nayu said...

cantik la set ni..

Aku_tulip said...

tima kasih...