Thursday, December 24, 2009

Buku crochet / kait

Lama aku tak ap det blog ni...baru hari nie berkesempatan, bulan lepas ngan bulan nie aku ada beli buku crochet/ kait...sebulan satu buku,aku beli yg fotokopi gak - diagram yg simpel, sekarang aku rajin buat nie, klu ikutkan ati aku ni,..aku rindu ngan RE aku tu, lama sangat tak tgk, tak mengadap, mesin jaet pon kadang² jer aku tgk....- bz sangat kah aku - sebenarnya aku tak pandai urus masa kot, ya la kadang² along ngan kakak ngadap katun, aku ngadap sekali, lagi² Tom & Jerry..tak pon Barbie, monster house ker....tak tahan aku,along biasanya panggil " mamaaa cepat, citer mama dah mula ni" - duduk jap dan menikmati citer² tu......besssssss,
jadi nya kan, klu aku buat crochet/ kait, aku bole buat dimana² tpt yg aku suka. sambil menyelam minum air la ni....- eh, apasal ari ni blog ni mcm tak betol...gambar tu kuar script jer...heheheh, belasah jer laaaa







memula tu diagram...mahal gak, padahal cuma fotostat..kedua tu buku nk buat beg, tak sempat amik gambar bhn dalam,, bawah tu buku booties (ada knitting gak, tapi aku tak pandai), semua tu bahasa cina, ada diagram, aku pandai tgk diagram jer...klu arahan, memang la aku tak pandai + x ingat istilah nya, klu nk + lagi kan, aku malas sebenarnya nk mengafal istilah² crochet tu, nak + lagi...tahap nk mengingat tu dah kureng, dah tua sket la...heheheh

No comments: