Tuesday, January 8, 2013

Tahun 2013.....CP lagi

Pantas masa berlalu.....ari ni dah masuk hari ke 6 bulan Januari 2013.....
dah beberapa  bulan blog tak ber ap det....Alhamdulillah hari ni dapat jugak tulis sesuatau kat sini....
agak sibuk kebelakangan ni...ngan urusan family...sebelah "dia", juga sebelah aku sendiri.....tak perlu citer rasanya....takut jadi citer 1001 malam....:)


Tergerak ati nak beli CP......aku tak sempat nk search....jadi..adik aku la jadi mangsa ..bukan mangsa apa pon..mangsa search CP ni jer..dia pon nk test juga...dia cadangkan beli dari web ni.....aku punya...yang aku jaet sendiri...dah ada yang koyak....yer la dh lama dh pon aku pakai CP ni.(rasanya dh masuk 3 tahun )..tahun lepas memang tak sempat nak jaet CP sendiri.....aku pakat ngan adik²...beli...jadi jimat la sket kos pos....kebetulan ada offer....

Setakat aku pakai CP dr snowdrop ni......Alhamdulillah ok...rasa kering....

ni bahagian luar.....cantik kan...sukeeee













ni masa baru sampai...aku beli yg light...ngan maternity













bahagian dalam...tak silap..guna bamboo..lembut