Wednesday, November 30, 2011

Crochet bag - kak ida

Ni projek yg dah lama....dah 2 @ 3 minggu lepas rasanya....beg ni kak ida tempah...dia tak kisah warna apa....tapi bole pakai ngan semua warna baju....aku bukan pandai sgt pilih warna....warna ni jer la yg terpikir kat otak ni....:)

Paten pon dia tak kisah.....nasib la dia tak kisah paten kan....klu la dia kisah...sebab salah kait...tak perasan plak tu...dah masuk baris ke - 4, baru perasan..aku tersalah....tak nak la cakap bahagian mana...tapi aku dah nampak....tuuuuuuu...hehehhe..



warna ckolat gelap ngan coklat cair....dalam
aku jaetkan lining....berzip..tak amik pon gambar.
"DIA" yg tolong snap gambar...bila aku tanya..
amik tak bahagian dalam..."DIA" kata...ooo
kena snap gak ek.....apa² la....
ukuran beg lebih kurang 10 " x 7" x 2"





ni paten beg tu...tapi tapak nya aku dah ubah.
aku buat paten sesedap rasa (ikut suka ati la tu)
.
Dari buku ..beli kat popular...buku bahasa Cina.

5 comments:

Sulela said...

Whooaaa....cantik...cantik! Nak save gambo paten tu leh tak? wakaka

Aku_tulip said...

Su....bole jer...amik la...bole kongsi²...:)

Aida Alias said...

kreatif.. blm pernah lagi buat ikut paten.. biasala kan.. buat ikut sesedap rasa je.. tapi yg penting customer suka hehehe

Aku_tulip said...

ha a..betul tu..yg penting kastemer suka .....

kocie said...

nak jugak patern nie..buat tak tau bila..aku save gak...