Tuesday, November 1, 2011

Booties & Hair band

Booties ni awa yg tempah (Alhamdulillah siap gak set ni)....ngan hair band sekali...tapi tau jer la ..aku ni lambat nk menyiapkan...almaklum la...ramai anak, termasuk anak tekak...:)

Tapi seronok gak buat kasut kecik ni..paten baru...pada aku baru...mungkin dah lama pada orang lain...aku jumpa kat satu blog ni, dia ada kongsi paten..tapi seperti seadanya..aku ubah paten tu...awa nk ukuran besar 11cm...jadi kena ubah sket la..memula tu tak cantiknya..depan kasut kecik tu, ala² keta kebal pon ada...apa lagi..bukak semula..betulkan..cam tu la kalau paten dah berubah...biar pon sikit jeerrr...

ni blog tu....kalau sesapa tak pandai baca instruction...blog ni bole jadikan rujukan
crocheybebe.blogspot.com


paten ni jer tak ubah² lagi..nampak sangat aku
suka ubah paten kan....:)



rupa kasut kecik tu..dah lain sgt dari blog yang
aku tgk kat blog tu..



set yang awa tempah...harap anak sedara dia
selesa pakai dan suka pakai...aku tumpang suka
gak..

2 comments:

Aida Alias said...

nice.. ada peningkatan..

Aku_tulip said...

heheheh...tima kasih...tak pernah buat cam ni...