Monday, September 12, 2011

Topi ngan booties

Aku dapat siapkan topi ngan booties ni....2 pasang...org yg sama tempah...topi ni pernah aku buat..cuma aku tambahkan bunga crochet jer...bunga yg bole tanggal pasang....jadi bila cuci bole la cuci asing²...line kat bunga tu aku baru pandai buat..aku tgk kat youtube...tapi aku lupa copy linknya...- rasanya aku kena cari balik ni..mana tau kan aku pun jadi lupa gak....hehehe





topi ngan booties.....guna kain cotton utk bahagian luar (bukan cotton yag mahal,
ni cotton murah....bahagian dalam topi guna kain flannel...booties plak, bahagian
dalam guna fleece)..seronok dapat siapkan 2 pasang topi ngan booties ni...




bunga crochet...benang arcylic ...memang aku
sengaja nk bagi kat Ina (Ina tima kasih sudi
tempah...), harap mak bby suka, baby plak
selesa ngan topi dan booties tu

No comments: