Tuesday, July 5, 2011

Goodies bag

Hari ni baru sempat nak ap det blog ni...lama rasanya aku tak usik apa²....
Belom terlambat rasanya nak ucapkan "Selamat pengantin baru" utk adik lelaki ku .....Mil ngan Liza...mudah²an penikahan ini berkekalan hingga akhir hayat...dan sentiasa dalam keberkatan -NYA...Aaminn..

Tak ada apa sangat yg aku sumbangkan utk adik ku...cuma sempat jaetkan goodies bag kat bawah tu....cuma 40 keping jer...utk kawan² terdekatnya...dan aku isikan ngan tuala comel @ tuala muka.....isi² yg lain..adik ku lagi sorang yg tolong penuhkan (Nining - nama gelaran dia ni...tima kasih banyak tolong utk majlis Mil..dan tolong penuhkan goodies bag ni - ni la sorang adik lelaki kita kan...mudah²an nanti kita bole buat yg terbaik utk majlis adik kita lagi sorang kan...Insya'ALLAH)....

tima kasih gak buat kakak ipar ku (kak amy ngan kak ina)buat Manja ngan kawannya... banyak tolong kami...tak terbuat rasanya klu kamek² jer....heheheh


nk siap kan bag ni...makan masa gak...maklumla buat sket²....sebab tu dah lama tak ada hasil crochet...ada buat kecik jer...tak sempat nak snap gambar....





ni la goodies bag tu...bahagian luar tu
kain langsir lama..ada org bagi..tak tau nk
buat apa..cantik lagi...tapi dlm tu aku guna kain corak.
Jadi tak la nampak kosong dan kusam..
(ceh ceh ceh..perasan kan aku..sedapkan ati sendiri)


Ada gambar lain...maklumla dari gubahan hantaran semua aku ngan nining yg banyak buat ..eh adik Zeda gak...(sbb kami jer yg dekat ngan umah mak...heheheh....gambar sanding.adaaaa..tapi failnya besar gabak..tak larat aku nk edit..heheh..ayat malas ni sebenarnya....)




No comments: