Thursday, September 9, 2010

Beg & booties

Minggu lepas aku sempat siapkan kasut kecik utk anak kawan aku (lilik - utk anaknya...si aidil..dalam 5 6 bulan cam tu la umurnya)...nk warna & paten sama ngan nany punya...coklat + kuning kunyit...tapi aku suka kamera tu kali ni...warnanya cantik sket..banding ngan aku amik gambar kasut kecik tempahan nany....


kasut kecik utk anak lilik....lik harap ko suka ,
anak ko pon selesa...aku suka²



Yang ini pulak beg....aku buatkan utk emma (sempena besday dia...eiiiii..besday dia 01/09...tapi baru sempat siapkan..ari isnin 6/9/2010...tak silap...baru aku bagi kat dia...sori sahabat..lambat bagi...)



tak ada apa yg menarik pasal beg ni....aku tanya sahabat ku...ko nk beg tak........
dia kata nak laaaaa.....aku buat paten macam ini nak tak ....sahabat ku kata...ok..
minggu lepas aku jaet..ukuran ada ubah sket...dan bahagian atas tu ada tersalah ukur,
konon macam pandai..jagan kan nk print tutorial tu..nk buat pon aku malas nk bukak internet,
sekurang²nya tgk untuk kali terakhir kan....last² tali beg tu ada tersalah jaet la plak..
hehehehe...kan dah...tak ada kerja...cari kerja....


Apa² pon harap ko suka ek sahabat....klu ko suka..aku suka² suka² suka²...ukuran beg ni lebih kurang 10" x 4" x 9" (tak termasuk bahagian yg bole di jerut tu)


p/s....z*l*....pengajarannya..lain kali nk buat kerja tu, jgn tunjuk pandai...biar pon pada diri sendiri...apa salahnya print step² nya....heheheh...tapi bes jugak bila buat salah tu..lain klai aku ingat....kan pengalaman tu mematang kan ....

No comments: