Monday, September 14, 2009

Kain ....bootie

Sebelum puasa ari tu..ada beli kain nie...kain flennel....bunga pepel tu kain cottan..yg petak² tu kain cotton yg murah..semeter Rm 3.50 tak silap la...cotton pepel tu rm 10.00 kot...tak la mahal sgt..aku mampu beli...flannel plak rm 5.50 tak silap semeter...aku ada projek nk buat...aku beli sikit². Yg petak² 1/2 meter tiap satu tu. Bunga pepel 1 meter. Flannel tu semeter juga..kecuali kaler biru pekat tu..2.5 meter - semua beli kat jalan penggaram..kecuali bunga biru tu (beli kat nagoya - care4)..

kain yg aku beli..abaikan pemandangan belakang tu..
tu suasana biasa kat bilik kecik aku nie..


salah satu hasil dr kain yg aku beli..2 pasang booties utk echa @ neesa....raya tahun nie tak belikan dia booties..dulu² along ngan kakak aku belikan.tahun nie mama dia dah pandai jaet sendiri..ok la kan, jimat sket duit..


pepel ni guna kain cotton..dlmnya guna kain flannel..putih nie kain flannel..dlm tu kain
cotton
.

6 comments:

Aida Alias said...

comelnya.. sesuai la utk kaki baby.. dulu masa ada baby pakaikan stokin je jln ke mana2..hehe selagi tk pandai berjalan tak belikan kasut..

Aku_tulip said...

TU LA PASAL...KASUT BELI TU MAHAL JUGA..AKU BELIKAN AINNA RM 20...BANYAK KALI CUCI...LEBIK..RUPANYA DALAMNYA SPAN AJA..

Mama Qadida said...

hye akutulip..pandailah buat stokin...cantik...boleh tau x, tulip belajar dr mana yerk...fiza berminat nak belajar..

Aku_tulip said...

salam darwisya....belajar dr internet..rasanya akak ada link kan paten tu..akak try and error..ada ym tak....bole ym akak...aku_tulip

Mama Qadida said...

sory kak...amik mase lama nak balas.baru tingat pasal soalan disini...
anyway thanx.ni ym fiza..
pocahontas192@yahoo.com
add sy ye nanti..tq

ibuaiman said...

salam...
kat maner tulip bljr jahit ni yer..blh bgtau..kot2 sy blh bljr jugak..:)