Saturday, August 8, 2009

Buku motivasi

Aku beli buku kat bawah tu..pengedar buku tu dtg kat tpt keja aku nie..sempena hari apa..aku tak ingat la (Ajaibnya Sedekah - ya kadang² aku lokek nk bersedekah) dan emma yg cadangkan (katanya kita nie kadang lalai nk bersedekah) dia beli buku lain, tak silap pasal sembahyang Dhuha...lagi satu tu buku penulisnya ProfKamil (UiTM segamat) - Travelog Dakwah Meniti Hari Esok, aku blom baca abih..baru selak sket²...bes la...tu blom baca abih lg tu..klu baca abih mesti lg bes kan..aku baca bila sempat..dlm keta..sebelum tido (klu si kecik echa tak mengacau la - echa dah mula nk mencapai apa yg dia nampak)



2 buah buku aku beli bulan lepas...tak mahal yg ajaibnya sedekah tu, ada potongan 10% - tinggal 9.00 ++. Travelog dakwah tu...guna kad popular (popular mamber cad) - rm 16.00 ++ klu tak silap.




No comments: