Thursday, June 19, 2008

buku lain

ada gak beli buku lain...utk buat rujukan...buku sulaman klasik nie memula aku tak ada niat pon nak cari buku nie..ternampak kat kedai buku..mcm menarik aku terus beli...aku tak tgk pon isi dalam (sebab lain- buku nie dlm bahasa melayu..jadi aku senang faham..pendapat aku la yg tak reti ber"inggeris" nie)..tapi memang ok rupanya buku nie..aku faham (utk aku yg tak pandai menyulam nie)..buku nie ada gambar sekali..sebelum buat RE..aku buat sulam benang...(ada masa nak letak sini gak la gambar sulam benang tu)
mcm tu la klu belaja tak ada cikgu...try & error...tanya "dia" cantik ker tak ("dia" selalu bagi pendapat yang aku kira bernas jugak... lagi ada semangat nak buat)


buku sulam benang yg aku ada (selain a-z flower) - byk teknik jahitan dlm buku nie...selain tu ada aku buat rujukan kat internat.

nie pulak buku kait jarum 2..tak pernah test lagi (tak sempat la)..nie pon aku terus beli - bahasa melayu la katakan..tak la aku kena cari kamus sepanjang masa.

No comments: