Monday, May 26, 2008

kadang memang macam tu

tak tau mcm mana nak mulakan...tapi tu la..sejak aku mula buat..byk yg berbicara tentang nya..banyak yang negatif..dan jarang yang positif...tapi aku kena terima gak..aku tak ada kuasa utk menyekat mereka dari berbicara...kadang rasa pedih nak terima..tapi aku kena telan gak...macam²..dan aku akan biarkan..tapi sampai bila?..biarlah..rezeki ku ada dimana²..bukan mereka yang menentukan rezeki yg aku cari...mudah² apa yg mereka kata, tak mendatangkan kesan pada diriku dan tak menggagalkan semangat ku..selagi aku mampu, akan aku teruskan...mudah² dipermudahkan jalan dan diberkati oleh-NYA...
utk seseorang yg ada dlm hati ini "terima kasih..sudi dengar keluh kesah ku..memahami minat ku..merestui apa yg aku lakukan..juga memberi sokongan dan pandangan yg membina..walaupun kekadang kita bertekak juga.."

No comments: